1. Недооцінювати важливість бюрократичних аспектів продажу (аналіз якості документів і юридичної ситуації по об'єкту).

Приклад: Ви пів року шукали покупця, знайшли й почали обговорювати деталі авансу.
Покупець перевірив об'єкт за відкритими джерелами й повідомляє вам, що в вашому свідоцтві про власність і в отриманій ним виписки вказані різні метражі об'єкта, і що співробітник реєстру (по гарячій лінії) говорить, що потрібно викликати техніка БТІ й приводити ситуацію в порядок.
2. Намагатися реалізувати складну альтернативну операцію, не знаючи принципів роботи ринку.
Приклад: Ви виставили на продаж свою 3-кімнатну квартиру (в середньому продаж 3-кімнатної квартири займає від 2 до 6 місяців). І збираєтеся продавати її, тільки купивши одночасно дві 1-кімнатні (середній цикл продажу 1-кімнатної квартири - 3-4 тижні).
Потенційні покупці на вашу 3-кімнатну квартиру раз по раз відмовляються вносити аванс з незрозумілими перспективами (необхідність чекати невизначений термін). Однокімнатні квартири, які ви дивитеся, раз по раз йдуть з ринку, не чекаючи вас.
 
3. Починати фінансово-зобов'язуючі або ресурсовитратні дії в рахунок майбутніх грошей з продажу квартири, ще не реалізував її.
Приклад: Вносити завдаток за іншу (вподобану вам) квартиру, не маючи на руках завдатку за власну квартиру, що продається (в разі альтернативної угоди). Якщо тільки ви не готові попрощатися з цим завдатком.
 3c11d8d6c2db543e1779f3e11e9fddc4e92d66d5
 
4. Бути неготовим до зустрічі з іпотечним покупцем, «боятися» покупця з «іпотечними грошима», демонструвати неготовність здійснювати додаткові зусилля для такого покупця (таких сьогодні від 50 до 70%).
Приклад: Покупець каже вам, що юристи банку подивилися комплект документів і просять надати такі додаткові документи для схвалення квартири в заставу. Ви відповідаєте, що юристи все марно ускладнюють, і що для здійснення угоди досить і тих документів, що у вас є.
 
5. Недооцінювати роль доброзичливої конструктивної комунікації з потенційними покупцями (навіть задають «дивні» питання) або їх представниками.
Приклад: Відповідати «це вас не стосується» на питання про причини продажу квартири. Говорити «я принципово не спілкуюся з ріелторами», навіть коли вам дзвонить ріелтор, який представляє інтереси покупця.